måndag 14 november 2011

Läkarbesöket

Var hos läkaren nu,han är varm och trevlig...så självklart ska han sluta nu,som alla andra som jag fått förtroende för,får en ny läkare efter årsskiftet igen.Har fått en ny öppenvårdskontakt (i september),har fått en ny handläggare på fk och ska få en ny kontaktp. på arbetsförmedlingen. JOBBIGT!! Fast den nya handläggare är bättre än den förra,så det blev bra...och min nya kontaktp. på öppenvården är också okej,fast hon jobbar bara halvtid nu,slutkörd som alla andra andra kuratorer på Carema,skulle inte förvåna mig om även hon får kicken som min förra.
Läkaren skriver iaf. ett intyg på att jag inte klarar av och åka kommunalt,vilket får mig och pusta ut.
Min öppenvårdskontakt var med hos läkaren...och hon sa en sak där,som fick mig förvånat och lyfta på ögonbrynen..hon har FATTAT hur jag är. Jag berättade nämligen om att jag slutat med antidepressiva.Och även fast jag säger hela tiden att det är för att jag inte vill bli beroende av någonting,så är sanningen en annan.
Jag tar inte tabletter/mediciner för att jag vill inte må bra,har jag ont tex.,så förtjänar jag och ha ont,det är en del i min självdestruktivitet. Och det fattade hon... Ska försöka fortsätta med antidep. igen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar