onsdag 16 november 2011

Livet suger och så gör även jag...

Kom hem precis från min "söt-kuk" som jag sög av. En snubbe jag kännt i några år nu,men som jag inte betyder nåt för,han älskar bara min sugförmåga. Men han är go  och faktiskt så gillar han och slicka och har gjort det några ggr. och han gör det jävligt skönt.Han skulle gjort det idag med,men jag blöder lite fortfarande och vet inte om jag kunnat slappna av riktigt och ta emot just nu.
Vi gosade lite och kysstes,vilket fick mig och tänka att -VAD känner han för mig,egentligen??!!För man gosar inte med en eller kysser en "knull o sugdocka" som mig.
Han bjöd på lunch också..vilket min mage inte gillade direkt,blev pinsamt när den började bearbeta maten och lät som fasiken,för det var knäpptyst där hos han.Hade bara fattats om jag släppt en jättebrakfis där. *rodnar*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar