fredag 25 november 2011

Jag blir så jävla less!!

Jag blir så jävla less på ordpoliser,såna som alltid ska påpeka hur FEL man skriver. Jag själv skulle tycka det är skittråkigt om ALLA skrev så jävla korrekt,formulerar meningarna på perfekt sätt med "fina" ord.
Jag skulle känna mig lika obekväm,främmande som i ett välstädat hem.

 
Jag trivs bäst bland människor som VÅGAR vara sig själva,som VÅGAR göra fel,vågar ha obäddad säng då man får besök och odiskad disk i diskhon.
Man undrar om dom här "perfekta" människorna även hoppar på alla som stammar,invandrare som inte lärt sig språket än,gamla som glömmer. Ska människor som lider av Dyslexi inte få skriva tex.? Kungen och Viktoria lider av Dyslexi...skulle ni trampa på dom??
Äh! TÄNK lite längre...vi är MÅNGA olika slags människor och vi ska få vara det,det är det som berikar världen,som gör oss unika.Jag VET att jag inte stavar fel så ofta..ja,jag formulerar meningarna konstigt och orkar inte alltid dubbelkolla stavningen,men det är isf. slarvfel och inte för att jag inte kan stava ordet.Alla gör vi fel och misstag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar