torsdag 24 november 2011

Hopp,,hopp,,påhopp!

Jag är så jävla off,ligger i sängen  till mitt på dagen.Ingen motivation eller lust att göra nånting. Har ett paket på posten som ska hämtas ut,har ett viktigt samtal som ska ringas,har några saker som ska handlas. GÄSP!
Jag vill att det ska bli vår och ännu så har inte ens vintern börjat ordentligt.
Jag orkar inte ens bry mig om denna blogg-mobbning. Fast lite irriterad blir jag.
Varför ska andra människor helt plötsligt tro sig ha rätten och bestämma vad man skriver om,hur man tänker och tycker,ordet *intelligens är -ordet på bordet-om man vill trampa någon på tårna tydligen.
Dom skriver gullegull i sina "syskonbloggar",men blir elaka, blinda och döva Hyenor i någon annans.
Jag har aldrig klarat av och umgås med tjejer...Vi förstår inte varandra..jag mår dåligt av all skitsnack bakom ryggen,tävling om allt,falskhet,fnitter,utnyttjande,att inte våga göra bort sig,att inte våga vara ärlig om sig själv.
Nu var det inte meningen och dra alla över en kam. Det FINNS självklart trevliga tjejer,kvinnor,damer..men jag håller dom helst på avstånd,det blir bäst för oss alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar