onsdag 4 januari 2012

Ingen bra..:(

Fick ett oroande samtal idag..+ mitt medlemskap på sajten där "Objektet" finns har gått ut och jag har inte råd och betala nytt medlemskap .+ Flera stycken av mina "tjatare" har hittat någon nu. Ja,egentligen borde jag inte sörja för det,men det känns ändå ,vetskapen om att jag är helt obetydlig för dom nu...ALLA hittar någon förutom jag,eller så går dom  tillbaks till sina ex.
"Måbramänniskan" har inte hört av sig igen och han har inte ändrat på fb. om att han inte skulle ha ett förhållande med henne längre."Sötkuken" har inte heller hört av sig.
Jag är ständigt orolig för min ekonomi.
Mina ätstörningar och rädslan om att bli rund,mullig,satt eller vad man kallar FET för i dessa, dagar plågar hjärnan.Jag tränade i en halvtimme,rodde hysteriskt efter att ha ätit två mackor.För förstod att kroppen behöver den näringen och jag kan inte spy upp allt heller.
Jag känner mig plågad,trasig,patetisk...För tillfället så ÄLSKAR jag mina sömnatbletter och bryr mig inte om att jag tar för mycket eller är beroende av dom...skitsamma. Jag trampar i gyttjan nu,med blödande hjärta,.känns lite bättre och fly till drömvärlden,trots att drömmarna är ganska ångestfyllda också.
VAD ÄR DET HÄR FÖR LIV?? Betala räkningar,må skit,kämpa med maten,sova,glo på tv,sitta framför datorn och spela monotona spel.
Jag har alltid tänkt,ända sen jag var ung att jag kommer och dö i en hjärntumör..vi får väl se.
Nu börjar tabletterna göra mig grötig,så jag kanske borde lägga mig nu,inna det blir så att man INTE kan somn alls,får bara rstlösa insektskyp på kroppen.
Sp good night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar