fredag 6 januari 2012

Off!

Jag hade ingen lust att ens stiga upp ur sängen idag.Trots sjuka drömmar,så föredrar jag "dröm"livet,framför min tråkiga verklighet.Finns folk som vill träffa mig...men jag klarar inte av och träffa någon...vill isolera mig,känner mig FUL och tråkig,ingen som man vill träffa/umgås med.
Fick ett jobbigt samtal i början av veckan,där hon lovade och återkomma senast på fredag om besked (idag alltså)...så jag har oroligt vaktat telefonen,trodde hon skulle ringa idag...Men sen kom jag på att det är ju en röd dag idag,alltså jobbar inte hon idag,så jag har väntat och våndats i onödan...tänkt på vad jag säga osv. :(

En dröm jag hade inatt/imorse..var att jag gick upp för trappor och mina ben blev så svaga mot slutet att jag fick lyfta upp dom för hand,steg för steg. Har mycket drömmar om allt som händer nu...Jag svimmar i drömmarna,är svag,full och förvirrad,tappar och letar efter saker,är vilse,drömmer ofta om min mor och bror och dom är kyliga och avvisande mot mig...osv.osv.

1 kommentar:

  1. Hm, intressant med dina drömmar om benen, jag har periodvis enda sen jag var tonåring drömt att mina ben blivit tunga som bly och oftast ska jag gå upp för trappor in i en buss och jag måste antingen dra mig upp med armarna eller lyfta benen med händerna, har även drömt då och då att känslan i benen försvinner och att jag känner det som att benen bara ska vika sig.
    Har aldrig hört om nån annan som drömt så om benen, just detta att benen antingen är så svaga eller så tunga och att man just ska ta sig upp för trappor och att man måste lyfta upp benen med sina armar.

    Tycker den typen av dröm säger ganska mkt om vad man går igenom i sitt liv, men att man trots det tunga fortsätter kämpa sig uppåt!

    Kramar <3

    SvaraRadera