onsdag 4 januari 2012

Storm inombords/ute.

Det känns som jag håller på kraschar närsomhelst. Jag är lite orolig för att inte orka hålla ihop längre.
Mina ätstörningar,träningsmani blir bara värre,var ute på en rask tvångs- promenad,gick igen så fort att jag kom in i andra andningen,eller benen bara tog mig fram,kände ingenting..ingen trötthet,ingen skön känsla av att vara ute i friska luften..ingenting,bara gick min runda,som en zombie.Hade på mig en 2år gammal täckjacka och jag försvann inne i den...så jag HAR nog krympt lite.Men när jag kom in,så var min feta bild i hallspegeln den första jag såg. :(
Fick sms ifrån "svinet" kl. 09.08 imorse där det stod- Hallå sköna damen,jobbar sugen?  :-) ...Han vill alltså köpa sexuella tjänster. Skulle helt klart behöva pengarna,men klarar inte av och träffa någon nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar