tisdag 3 januari 2012

Tomt,tungt!

Var tvungen och åka iväg och handla,hade typ ingenting här hemma.
Det tog extra lång tid för mig och fixa till mig,då jag mår så här..tillslut såg jag ut som festsminkad,med partykjol på osv.
Väl inne i affären var jag tvungen och TÄNKA,vilket inte heller är det lättaste idag..tänka så handlar så ekonomiskt som möjligt. Piskar mig själv med ångest,för jag handlade på systemet innan nyår för ca. 500kr,pengarna jag borde lagt på mat istället.Men är hjärnan dum får magen lida. Som tur är så fick jag min mens och då tappar jag matlusten.
En bekant (trevlig,skojig man) skulle vilja komma hit i helgen,dricka lite och snacka...är sjukt kluven,ska jag bara försvinna ifrån allt och alla,eller kan hans besök göra mig gott?!!

Har svagt minne ifrån helgen,då poliserna var här och hämtade mig (vid 03.00 nyårsnatten) att jag blev ganska aggressiv i bilen.Kommer ihåg orden -Anmäla våld mot tjänsteman..då jag hade fått loss ena handen ur handfängslena...Hoppas det inte blev nån sån anmälan. Har för mig att jag sa också att- Jag är inte våldsam mot DIG,utan mot mig själv ju! Är blågrön och sårig om händerna och kroppen är öm,håller på och tappa känseln i vänstertummen också. Så jag har nog kämpat emot lite.
Sen kommer jag även ihåg att jag blåste 1,37promille på natten och att mina pupiller var olika stora. Sen är allt svart tills jag vaknade på den blåa plastbritsen,i ett svinkallt rum,med landstingets gula filt. Var inte ens bakis...bara ångestfylld och orolig,visste inte var jag var,hur jag skulle ta mig hem eller nånting.
Jag var visst på St.Görans...Klockan var 16.00 innan jag ens fick prata med någon och då sa jag bara till läkaren att jag måste åka hem,men jag vet inte hur för jag har inga pengar och klarar inte av och åka kommunalt. Då fick jag åka Taxi hem som sjuktransport,vilket kommer och kosta mig ca. 140kr.
Det var lätt och få komma därifrån..Jag skulle bara LOVA henne att kontakta min psykvård och att inte ta mitt liv. ...YES! Självklart........kan jag lova vad som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar