tisdag 3 januari 2012

Lycklig?

Kan man bli bara lycklig,utan att något speciellt händer? Utan att man blir kär,vinner en massa pengar eller hittar en meningsfull sysselsättning man trivs med? Ja,kan man bara lycklig för att man lever och FINNS??
Jag har funderat en massa på att jag borde hitta lyckan inne i mig själv.Skita i "Objektet","måbramänniskan" och till och med vännerna .Just nu känns det som jag ger mina vänner en massa negativ-laddning. Dom är nog trötta på mitt gnäll. JAG är trött på mitt gnäll. Att jag återigen talade om på ett forum om mina självmordsplaner,gör att jag mår PISS! Jag VILL inte bli en utav dom som "ropar på vargen" ,när jag försvinner så ska jag bara försvinna i tysthet. Jag VILL inte ropa efter hjälp då längre...jag VILL inte bli räddad,jag känner mig bara MER misslyckad nu. Hade ju bestämt sist vänner ringde hit någon att -det blir ingen nästa gång,nästa gång är det på riktigt...och ändå sitter jag här..så misslyckad att jag inte ens klarar av och avsluta mitt misslyckade liv.
Har tagit sömntabletter,så inlägget blev kanske lite fumligt..men jag ÄR fumlig,så ni får stå ut med det,eller skit i allt...skit mig..skit i det jag skriver. Vad är väl jag? En liten grå droppe i havet.
Oälskad...ensam..ful..sad story..jag är "PROBLEM"..orden jag aldrig glömmer att jag blivit kallad för...eller strunt...Jag behöver INGEN!! NEVER!! LÅT MIG VARA IFRED!!! NI GÖR ONT!!

2 kommentarer:

  1. Du har ju hela tiden sagt att du är en överlevare, så det är kanske den delen av dig som kommer fram och "ropar" på hjälp. Och det är kanske just den delen som behöver växa sig starkare för att du ska ta dig igenom det här...för mig kommer du aldrig vara problem eller strunt, älskar ju min vän...KRAM C

    SvaraRadera
  2. jag kände den fruktansvärda ensamheten och att jag var helt oälskad. det är en horribel känsla men det lugnar ner sig om några dagar. Vila ut nu, inga överdoser, du är inte ensam för att du inte är ensam om att känna såhär.

    SvaraRadera