fredag 6 januari 2012

Vilken härlig fredag!! NOT!!

Jag orkar inte vara vaken..tar mina tabletter och somnar bort från skitlivet ett par timmar igen. Hoppas jag är piggare imorgon..har sett att solen ska skina,idag var det redan mörkt då jag gick upp,så har ingen aning om solen sken eller inte.
Känner mig helt grötig i huvudet..flummig på nåt sätt.
Får samtidigt värsta ångesten av att jag inte orkar LEVA,utan sover och slösar bort livet,vad ÄR det här för liv egentligen??
Jag är helt värdelös...nada...en kropp som finns här och lever på andras skattepengar just nu. :(

1 kommentar:

  1. Värt varenda skattekrona, hoppas bara att det händer något riktigt positiv i ditt liv så att du får lite livenergi igen, sen så är du ju så bra på att lura omgivningen...du såg så söt och fräsch ut när du var här med boxen, synd att du inte kunde stanna tillräckligt länge så att du kunde få din kram av lilla C...Kram C

    SvaraRadera