söndag 1 januari 2012

Lever..:/

Men en orolig bekant ringde efter polisen och jag hamnade årets första natt på psykakuten. Snutarna satt handklovar på mig så jag inte skulle skada mig själv.Men har så små händer att jag lirkade mig loss ur dom.Kommer inte ihåg så mycket av natten..hade druckit rosevin och sen kommer jag ihåg att jag åtminstone svalde Aspirin,kommer inte ihåg om jag tog nåt annat. Hade även skrivit ett avskedsbrev.
Ja,suck! Vad gör jag?? Träffar ingen på Carema först i slutet av månaden.
Så,nu kan det bara bli bättre,säger vi!?

3 kommentarer:

  1. NEJ NEJ NEJ! jag läste bara rubriken och blev så glad och kände impulsen att skriva att jag var glad och sen läsa resten, men resten gör mig jätteledsen
    jag är bara glad över att du lever inte att allt det hände

    SvaraRadera
  2. Ge mig ett livstecken snälla

    SvaraRadera