måndag 16 januari 2012

Ingen sömn...

Kunde inte somna alls inatt,försökte med varmt bad kl. 05.00 imorse och allt..är avslappnad i kroppen,men hjärnan kan inte slappna av.
Hamnade i nån ytlig sömndvala efter åtta imorse och fick ångest sen när jag kollade på klockan och den var redan 13.00.
Blir ingenting gjort idag,fast det hade jag redan intalat inatt,att jag behöver inte göra ALLT just idag. Nu försöker jag bli kvitt sömntablettsberoendet...imorgon SKA jag ringa några samtal..blir förbannad för att ingen som lovat ringa mig,gör det.Man funderar nästan om det är fel på telefonen..fast det är det inte,det kollade vi.
Jag ser så sjuk ut idag..röda,svullna,osminkade ögon och ruffsigt skitigt hår. Är glad att jag inte känner någon som kan överraska med ett besök...skulle DÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar