söndag 15 januari 2012

Tvång!! Besatthet!!

Jag kämpar verkligen med att inte spy idag! Har ätit middag...toktränat efter det..slagit hårt på magen. Sen gick några timmar och jag kokade grönt te..tänkte ta EN knäckemacka till det..en blev tillslut 3st...Blev förbannad för att jag inte kunde låta bli och äta dom alla tre,tänkte spy,men gick in på toa och borstade tänderna istället.Våndades i soffan...och tillslut gick det inte och hejda mig,var tvungen och ro en stund till.
Blir besatt av en del saker..som jag skrivit tidigare..Curry har alltid varit en sån sak,lök,senap,pepparrot och nu även spiskummin,har det på allt.
Nu blir det en natt utan insomningstabletter...dom är slut...är trött,men huvudet är fullt av tankar,så jag vet nästan hur nätterna framöver kommer och bli. Hade helt jävla sjuka drömmar inatt/imorse...spännande samtidigt,så jag ville somna igen och igen och drömmen fortsatte. Ingen positiv dröm..jag var både naken,olyckligt kär,vilsen,tappade bort saker,åkte rollerblades nerför en spiraltrappa,skulle köra bil men såg ingenting framför mig för vindrutetorkarna funkade inte,mitt ex. som misshandlat mig var med i bilen och flinade osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar