tisdag 17 januari 2012

Kan inte sova...

Så jag såg på en fängslande ,"galen" film.. http://www.youtube.com/watch?v=5jaI1XOB-bs Black swan.
Har lite funderingar om mitt eget galenskap också. Har ju slutat med antidepressiva + sömntabletter.Antidepp slutade jag med för nån vecka sen och märker nu att mitt borderlinehumör börjar komma tillbaks. Framförallt irriterar jag mig på en massa petiteser,ångrar saker jag skriver och säger ,men allt går inte och radera bort,tyvärr. Pratade med en spydig polisman idag också...eller han kanske inte var spydig,men jag tyckte det iaf. och snäste även åt honom. Har varit på ganska bitchig humör idag.
Har saknat mina speedade dagar, antidepp.förvandlade mig till en apatisk zombie.Jag kanske inte grät lika mycket,men inte fan skrattade jag heller och jag ÄR en känslomänniska,dör om jag inte kan känna saker,VILL dö då.
Har läst (och sett filmer) om bipolära,som inte vill ta sina mediciner just för att dom saknar sina maniska dagar..Förstår dom nu,för precis så är det för mig. Kan hända att jag gör mer självdestruktiva saker då,kan hända att jag får psykisk baksmälla dagen efter en speedad dag,men jag behöver mina uppåt dagar,det är då jag får någonting gjort,det är då jag har självförtroende och framtidsdrömmar.
(Blev många DÅ,men,men..skitsamma)
Ska försöka sova nu..fast jag har krampaktig smärta i magen.
Kollar på *Våra pinsamma kroppar* på 5:an ...intressant.
Avslutar med ett FÖRLÅT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar