måndag 7 maj 2012

Celibat!!

Fasiken,det är drygt 7månader sen jag var tillsammans med någon "kuk",längsta celibatet som singel sen 14års-åldern.
Men märker att det är som vilken drog som helst,det går lättare desto längre tid det går. Eller?? Jo,men så är det..Får jag sex ofta,så vill jag ha det oftare,är jag i ett sexlöst förhållande,så vänjer jag mig vid det också
Hade ett långt förhållande med en snubbe jag blev äcklad utav..vi blev mer som inneboende hos varann,men jag stannade troget kvar...alldeles för länge,VAffÖ gör jag på detta viset?
När jag äntligen efter 6år flyttade ifrån han så blev jag nymfoman istället.

Blev påmind om att det var den 1/12 jag träffade "fyradygnsknullet" för att suga av han för pengar till räkningar..hade visst förträngt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar