torsdag 10 maj 2012

Så var det med det...

Första veckan som jag klarade av mina 10timmar..fick en ny arbetsuppgift som jag kan göra om jag blir "sysslolös".Ska ändra mina arbetsdagar IGEN..jobbar mån-ons,för då finns det mest och göra.Får se om jag klarar av och inte arbeta ihjäl mig,skulle jag jobba i min takt 40tim/vecka,så skulle jag inte leva länge.
Träffade min nya öppenvårdskontakt idag igen...och får ingen bra magkänsla av honom.Det blir långa tysta stunder hos honom,för jag vet inte vad jag ska säga..och han pratar nästan ingenting. Jag är även sjukt trött på att prata om mig själv. Han sa bara att jag ser bättre (gladare) ut än sist och att det är ju bra att det går så bra på jobbet,att dom är nöjda.
Jag berättade att jag ersatt mitt spyande med en ny grej..Jag skrapar och slår på mig själv. Jag har en potisskalarhandske som jag kör på min hud tills det är rött och svider.Jag började med det efter en gång då jag fick en ångestattack och la mig i ett bad,för att lugna ner mig själv,men i badkaret så började jag skrubba mig själv med den hårda sidan av tvättsvampen..hårt tills det började svida och då släppte ångesten  lite.
Sen har jag även börjat slå på mig själv...så hårt jag kan,på magen med knuten hand och med öppen handflata i ansiktet.
Vet inte om det är tackvare nya medicinerna eller om det är mensen som gör att jag inte är hungrig eller sugen numera,mår nästan illa av att äta. Bra,bra!! Kommer o bli slimmad snart om jag kan fortsätta så här.Hårt kroppsligt arbete och så lite mat på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar