söndag 6 maj 2012

Hjärtbankning

Vaknade orolig,hjärtat bankar...Somnade först vid sex imorse och sover bara korta stunder som alltid utan mina sleepisar. Är oroligast för arbetsträningen imorgon av någon anledning..Kanske för att jag inte fixat mina 10tim/vecka ÄN!! Orolig för vad dom ska tycka och tänka där,orolig för att jag inte fixar det nästa vecka heller,vilket gör det jobbigare o jobbigare,eftersom man känner sig värdelös-misslyckad.Vet inte heller vilka dagar jag ska jobba riktigt,har inte haft direkt kontakt med någon där och vi har inte bestämt exakt vilka dagar..JAG har bestämt att jag ska fördela mina timmar under 3veckodagar..Vet inte heller hur länge jag FÅR köra på med endast 10tim,hur snabbt man måste öka timmarna...jag vet ingenting..bara att jag är supernervös och orolig. Andra dagen jag tagit min Fluoxetine,andra (vakna) natten jag jag var utan mina sleepisar.

1 kommentar:

  1. Du är ju på ett ställe som är vana vid arbetstränande arbetare, så ingen där tycker att du är värdelös...dessutom så hade dom aldrig sagt att du kan få fortsätta att jobba där efter arbetsträningen om dom hade tyckt det...Kram vännen C

    SvaraRadera