måndag 7 maj 2012

Jobbigt!!

Är sjukt orolig och stressad...skakar och är rastlös,vet att det är arbetsträningen som stressar,ringde dit om mina planerade arbetsdagar,att jag ska köra tis-tors,då fick jag nästan banner över att jag får inte bestämma själv och vara flexibel,utan det ska tas med min handledare,så nu känner jag mig hemsk över det och det kommer och bli extra jobbigt imorgon igen och åka dit. :( Jag vet ju ingenting om hur det ska vara,jag har inte arbetstränat förut och när jag är där så gör jag samma jobb som andra och går inte med någon handledare eller ens pratar med någon handledare där om hur allting är och ska bli i framtiden.Jag vet bara att jag ska köra 10tim/veckan i början och sen utöka allt eftersom..och jag vet inte heller hur fort det är meningen att det ska gå framåt..ska jag arbeta full tid inom dessa 3månader,som träningstiden är satt till?! Vet bara att jag inte ens klarat av 10timmar ännu och mina få timmar känns dubbelt så långa.
Sen vet jag inte om min medicinering ökar på hjärtklappningen och skakningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar