söndag 23 oktober 2011

Baksmälla..

Hade två speedade dagar efter varann och idag är ångesten dubbel så stark.Bara gråter utan anledning,skakar och har hjärtklappning.Var skönt och ha fd. klasskompisen här när anfallet blev som värst.Fast sen började han fråga om det var hans fel att jag mådde så här,om jag var sur på honom...är så trött på hans frågor.Jag har ju ingen anledning och vara sur på han,blir bara irriterad då han frågar det hela tiden. Nu somnade han...
Igår var vi hemma hos honom..i deras gemensamma hem,jag sov i deras gemensamma säng.Drack nästan en hel flaska GIN själv och har gjort illa armen på nåt sätt...don´t remember.
När jag är så där speedad,så dricker jag även i speedad takt.Han har en ute jacuzzi och vi badade mitt i natten samtidigt som det regnade..så jävla skönt/mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar