torsdag 27 oktober 2011

Så trött!!

Jag är så TRÖTT! Orkeslös,levande död.Var på öppenvården igår,blev ett gråtigt besök,för jag känner att jag ORKAR inte längre,när ska jag bli BRA???????
Det känns som jag håller på och backar med mitt mående.BDD:n har blivit värre,ätstörningarna har blivit värre,humöret skiftar värre,ångesten har blivit värre.
Det KAN ju ha med nya medicineringen och göra,fjärde veckan jag tar dom.
Läste om en antidepressiv medicin som jag tyckte kunde "passa" mig,med mina problem. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fluoxetin och tog upp det på öppenvården,tydligen fick jag dom i början men sen har dom bytt sort av nån anledning,det stod inte riktigt varför.
Idag blåser det inte ute och jag har BESTÄMT mig för att komma ut på en promenad.Har ett paket och hämta ut som får vara lite som en morot. Hudkrämer mm. från Yves Rocher,sånt jag MÅSTE ha trots att jag egentligen inte har råd.Har varit kund hos dom sen 20års åldern.
Imorgon SKA jag ringa minst 2samtal,som jag skjutit upp...HELP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar