tisdag 25 oktober 2011

Lustlös...

Vill bara vara.Har ingen lust att ens stiga upp.Lättare och låta bli och hetsäta om jag sover.Fast när jag ligger så här mycket och inte gör nånting så växer ju ångesten,vaknar med hjärtklappning,hoppar till då telefonen ringer men klarade inte av  att svara...hörde när posten damp ner,men vågade knappt kolla vad som kom. Är stressad om fd. klasskompisen skulle komma plötsligt igen,orkar inte vara social,orkar inte att han ska se att jag inte gjort NÅNTING sen han åkte.Rena tvätten ligger på hallgolvet,på väg in i garderoben,disken som blev i söndags ligger kvar i diskhon,trots att diskmaskinen gapar öppen bredvid.
Han har varit hos mig nu varenda helg i en månads tid+några vardagar.Men jag kan inte säga nej,gjorde det förra veckan,då jag mådde så här och han blev ju "sur" på en gång och trodde jag gjorde slut och bla,bla.
Idag går tankarna i -klarar inte av ett förhållande nu.-Orkar inte med hans krav och frågor.
Han sa i söndags innan han åkte att-Jag VILL att du ska sakna mig under veckorna,jag VILL att du ska bli lycklig då jag på kommer fredagarna...Märker nu att jag mår sämre efter helgerna,hetsäter direkt han åkt,eftersom jag varit tvungen och behålla maten i mig då han varit här,han blir ofta sugen på glass,eller tårta,chips med dipp och vill ha det trots att han vet hur jag mår efter att ha ätit sånt.
Jag vet allt han vill..och därför blir jag stressad. Jag VILL vara NORMAL!!
Eller så kan jag väl bara få somna in?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar