tisdag 25 oktober 2011

Repris!

Har nästan en reprisdag från igår.Ingen lust och gå upp,ingen lust med någonting annat än att äta och spy och glo på tv.Fixade dock kläderna och satt på diskmaskinen.
Fd.klasskompisen ringer..han är helt förstörd för polisanmälan.Så frågar han helt plötsligt.-Hoppas ingenting är förändrat mellan oss?! -Nej,svarade jag,vad skulle blivit förändrat.Men jag lät visst inte tillräckligt övertygande.
Jag skulle ALDRIG kunna "göra slut" nu när han redan mår så dåligt pga. sitt ex. Han har även 2st. ungar,som han inte orkat träffa/umgås med på länge.Ingen vet heller att han HAR gjort slut med sin sambo.Tycker det är jobbigt att han inte är man nog,stark nog att ens PRATA med sin ex.sambo. Slå näven i bordet och säga -att hon får sluta med allt skit...så onödigt,det är ju jobbigt nog med en separation efter 5års förhållande,hus,hund och bilar mm. som ska delas.
Vet ju att han kommer troligen och vara likadan mot mig om vi skulle tjafsa,han stänger in sig,blir tyst och försvinner bara,tycker synd om sig själv.
Fasiken,som jag inte hade nog med att mitt eget,ta hand om mig själv...Nu måste jag låta pigg och glad då han hör av sig och absolut inte prata om mina egna bekymmer.
Han kommer på fredag igen...och sa att vi skulle dela på en flaska Whisky.
Han är en som dricker då han mår dåligt...och slocknar sen från allt.Medans jag dricker då jag är speedad och blir bara mer speedad/tokig tills jag försvinner in i "dimman".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar