söndag 23 oktober 2011

Virrvarr...

Försökte somna utan tabletter,för jag kände mig ganska slut.Men nope,helt omöjligt.
Får bara helt sjuka tankar..Att jag ska ut och springa naken..är rädd för att hjärnan blir helt koko,mitt humör har nämligen pendlat MER än  tidigare,iallafall mer än på länge.Idag har jag varit allt ifrån jättespeedad,flyttade en tung fåtölj från ena rummet till ett annat,själv,kände mig stark som hulken.Sen mot kvällen här nu..så blev jag helt tom,men samtidigt orolig för framtiden.Snart dags och betala räkningar igen..måste boka tid för service av bilen...ska boka tid för uppföljning hos ECT-enheten..den 1/11 är det dags för ett nytt försök och besöka arbetsförmedlingen.
Fd.klasskompisen tycker jag är en väldigt komplicerad människa och jag förstår honom,jag skulle nog inte klara av och vara tillsammans med mig. Själv så är han som en lugn norrlänning...avslutar varje mening med -Vet du!.. Vi är verkligen olika.Har varit och handlat med han några gånger och blir sjukt stressad av att han är så lugn...Han kan titta på en grej i evigheter,vela fram och tillbaka.Han skulle ha ett skydd/skal till sin iphone..och vela säkert en halvtimme där i affären innan jag fick han och bestämma sig för en.
Försöker läsa igenom det jag skrivit..blev visst ett virrvarr av ord utan mening. Men nu har jag fått ur mig lite virrvarrtankar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar