torsdag 27 oktober 2011

Medicinen??

Det var det här jag var rädd för innan jag började med antidepressiva..att jag skulle falla till ruta ett igen.
Är LÅG,trött,tråkig..har självmordstankar,känner mig gråtfärdig,är orolig för framtiden,min sociala fobi är starkare,känner mig fet och ful som fan....Hjärnan känns grötig,ser saker i ögonvrån,hoppar till vid ljud,som när posten kommer,telefonen ringer,blir rädd,vågar inte svara,vågar inte kolla posten,drömmer skumma drömmar,men njuter av den totala tystnaden då jag vaknar nångång vid 12.00,vill bara ligga kvar där i tystnaden och tyna bort.
Kom ju ändå ut på min promenad idag..bra det.Imorgon kommer fd.klasskompisen igen.Får planera mat och dricka...lägga på ett smile och vara knullfärdig,suck! Orkar inte....

2 kommentarer:

  1. Ärlighet, du måste ju tala om hur du känner det, att bita ihop och spela en roll är ju visserligen något du är van vid men det håller inte om ni ska ha ett förhållande. Du är ju så ärlig med allt annars så varför kan du inte säga att du kanske behöver en helg för dig själv...Kram C

    SvaraRadera
  2. Han behöver mig den här helgen,men ska se om jag kan försöka säga det nästa helg./Sorgligast

    SvaraRadera