söndag 30 oktober 2011

Ensam igen..

Fd.klasskompisen åkte nyss..Hade faktiskt en mysig helg med honom,igår ville jag ligga kvar i sängen och det var okej..vi gick väl upp först vid fyra på eftermiddagen.Jag drack inget igår...har lite ångest över att jag blir så jävla full,lätt nuförtiden..Fredagskvällen/natten:Skrev till "Objektet",nåt jävla strunt,som varken han eller jag fattade vad jag menade...ringde till en blogg"vän" och störde henne,kommer knappt ihåg vad vi sa,har för mig skulle träffats idag...:-/ Pinsam man känner sig!! SORRY,om du läser här!? Ska göra ALLT för att inte fylleringa dig igen!!Sen hade jag ju tagit sömntabletter efter 23.00 på fredagskvällen,men vaknat på morgonen,speedad som fan,för att sen få värsta psykotiska attacken,lite som i mars då jag hamnade på psyket,hade inte fd.klasskompisen varit här så....vet jag fan vad som hade hänt.Hoppas jag skulle ha klarat av och ringa psykjouren.
Får se hur veckan börjar nu..imorgon måste jag ringa två st. samtal,boka tider,på tisdag ska jag till arbetsförmedligen,måste även byta till vinterdäck,onsdag är det öppenvården och tvättstugan...sen får jag se hur jag mår i slutet av veckan om jag klarar av och åka iväg och hälsa på hos en vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar