torsdag 3 november 2011

Dröm/verklighet.

Jag är så trött!! Jag drömmer så mycket nuförtiden,alla mina drömmar handlar om att jag är full,gör bort mig,vilsen och slarvar bort saker.Min storebrorsa är ofta med i drömmarna,min mamma likaså och ofta någon snubbe,som jag är ute efter,som är "kylig" mot mig.Jag vaknar ofta mitt i drömmarna,därför jag kommer ihåg dom,sen fortsätter samma dröm natten/morgonen igenom,när jag väl vaknar på riktigt,så har jag ångest,har svårt och skilja på dröm och verklighet..vad har hänt,är mina saker bortslarvade osv. Jag är helt tung i huvudet,ingen lust att kliva upp,ingen lust med nåt.
Idag stannade jag kvar i sängen och tänkte på "måbramänniskan" jag träffade i vintras,kommer ihåg hur jag föll för honom direkt vi sågs..PANG sa det bara och kändes så bra. Jag rös bara han höll mig i handen,eller nuddade mig,jag som hatar och prata i telefon,pratade i timmar varje dag med honom.Sparade alla hans gulliga sms där han kallade mig för hjärtat osv. Sen kom ett PANG till i mars,då jag var inlagd på psyket,han hade hittat någon annan.Kollade på hans fb. sida igårkväll och såg att han lever i ett förhållande....det gör ONT! Tänker han på mig någonsin? Betydde jag NÅNTING för honom?? Lekte han bara med mina känslor??
Tänkte även på fd.klasskompisen..och börjar mer och mer känna att jag måste avsluta det här,innan JAG sårar honom mer,vill inte leka med hans känslor.Jag har inte tillräckligt starka känslor för honom,för att kunna ha ett "för alltid" förhållande med honom. Jag ryser inte då han tar på mig,jag saknar inte han då han är borta,jag blir inte ens direkt kåt på honom. Tycker numera att jag mest är irriterad då han klänger och kväver mig och ser på mig som en hundvalp och  med tungan utanför nästan.Vill att jag ska lova saker,vill att jag ska säga saker...saker som inte kommer från hjärtat. :-(

1 kommentar:

  1. Man behöver väl inte rysa när någon tar på en Iofs. men om man bara tycker att det är skönt när någon är borta, och blir man inte kåt ens så kan ju inte sexet heller vara så bra. Då tror jag att det är justast mot er båda att vara ärlig...vilket du alltid är i alla andra frågor.
    Kram C

    SvaraRadera