måndag 31 oktober 2011

Sexuellt utnyttjad.

Tänker mer och mer på helgen som var,tillsammans med fd.klasskompisen.Hur han knullade mig på morgonen efter mitt "anfall",hur han knullade mig i lördags trots baksmälla och ångest...hur han bändade min hand,i söndags,efter jag sagt att jag tyvärr inte kan ha sex med honom eftersom jag börjat blöda,men han gav sig inte först jag sugit av honom.
HAN,som sagt minst 100gånger att jag MÅSTE sluta med sånt där,jag måste SLUTA bli utnyttjad..och så gör även han PRECIS likadant med mig som varenda man i min närhet alltid har gjort,exakt!!
Kommer jag och kunna ta upp det med honom,eller låtsas som att inget hänt?...ja,troligen det sista för-så här ÄR mitt liv,har alltid varit och alltid och vara!!! Till och med dom snällaste blir.................Hmm?! Kåta på mig och slutar tänka,dom ser inte mig som en människa utan som en knull och sugdocka,just då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar