måndag 31 oktober 2011

Lurar jag mig själv?

När jag vaknade imorse,så tänkte jag att världen rasar inte OM jag inte ringer och bokar mina tider just IDAG..Jag kan göra det när jag är redo! Jag klarade av och betala räkningarna igår,klapp,klapp på axeln.Jag SKA klara av och gå till arbetsförmedlingen imorgon...SEN kanske jag känner mig starkare och kan ringa dom här samtalen.Lurar jag mig själv?,skrev jag som rubrik,för jag tänker samtidigt att jag kanske bara skjuter upp det jobbiga som vanligt igen. :-/
Har börjat äta "bantningspiller",vilket tagit bort hungerskänslorna helt,får påminna mig själv för att komma ihåg och äta nånting.Skulle lätt klara mig på frukost..Har i helgen LÄMNAT god mat på tallriken,även glassen och pajen vi åt igår,smakade jag bara lite utav och gav resten till fd. klasskompisen,trots att det var sjukt gott.Har varit vaken i två timmar drygt och inte ens ätit frukost än..sitter här i morgonrocken och surfar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar