torsdag 3 november 2011

Kan visst inte somna..

Tog sömntabletter den vanliga dosen för över en timme sen,men kan inte slappna av och somna..så gick upp och tog en till insomningstablett,får se om det går bättre nu.
Har märkt att om jag druckit bara små mängder alkohol,som ikväll snuttade jag på lite Doodleys,ja då hjälper inte sömntabletterna,utan tvärtom,jag blir något speedad.
Har fått sjukt mycket gjort idag,trots oros känsla,trötthet och lättretlighet och att jag låg kvar i sängen till nästan 12.00. Har bytt till vinterhjul,tvättat tvätt i tvättstugan,varit och handlat,både kläder och mat.
Mina känslor och tankar om fd.klasskompisen pendlar jobbigt mycket,FAN vad vill jag,VAD känner jag!!!
Ska mina förhållanden behöva styras av mitt mående,idag mår jag si...då tycker jag så om han...idag är jag glad,då tycker jag annorlunda......äh,jag får se,kommer troligen och säga och göra nåt dumt ändå snart. Den dagen den sorgen.

1 kommentar: