onsdag 2 november 2011

Svartsjuka..

Hade min manliga vän C här igår,han fixade grejer med min dator osv.
Min fd.klasskompis visste om att han skulle komma,han ringde även igårkväll 2ggr. och visste att vännen var här fortfarande.Sista samtalet vid 22.45,så avbröt han braskt och sa att-Jag sova nu,godnatt! och nästan slängde på luren.
Sen på morgonen kom svartsjuke-sms:en. -Är han kvar hos dig?,försökte han nåt? osv. Fd.klasskompisen hade visst inte kunnat sova nåt inatt,för han visste inte -vad som händer.
Han fick för sig att vännen C. hade sovit över här och en massa annat.
Tror inte det här slutar vid det här...utan att det kommer och tjatfrågas massor efter han druckit sen. :-(
Var på öppenvården och berättade om helgens händelser,sexuella utnyttjandet,hon tyckte jag skulle prata med fd.klasskompisen om det,men det kommer jag nog inte klara av.Tror att han kommer och tänka att-om jag  inte kan säga nej till honom,så kan jag inte säga nej till någon annan heller.
Kanske är det så också...?

1 kommentar:

  1. Usch då...känner igen det där.
    Vill du adda på msn?
    cosmo@hotmail.se

    SvaraRadera