söndag 6 november 2011

Drar ett djupt andetag..

Har varit en psykiskt tung helg,men jag känner mig starkare nu.Är dock lite rädd för framtiden och att då "polletten trillar ner" och jag fattar allt som hänt,att det kan bli nån form av efterchock.Men den dagen den sorgen.
Är stolt över att jag vågade avsluta med fd.klasskompisen,känns faktiskt skönt..känns skönt att han inte varit här eller är här NU,för han var ju här varenda helg..och NÄR han var här så drack vi ju jämt,han somnade och jag fortsatte och supa i ensamheten..den här helgen har varit alkoholfri för mig,vilket också känns jävligt skönt.Nu slipper jag dagenefterångesten.Han blev förbannad förstås och jag väntar bara på "efterskalven",då han börjar kalla mig för saker osv.Han trodde nämligen att jag genast efter han dragit,skulle ringa hit någon annan snubbe. :-(
Imorgon SKA jag ringa alla samtal,som jag skjutit upp.
Får även ringa gyn. för jag satt ju in en spiral för ett tag sen och nu slutar jag inte och blöda. Jobbigt!

1 kommentar:

  1. efter det jag läst om din relation med honom verkar det vara ett starkt och sunt beslut utav dig

    SvaraRadera