torsdag 10 november 2011

Orkar inte..

Är så jävla trött! Jag gick och la mig 18.30 igårkväll redan,började sen vakna vid 04.00 imorse,men låg kvar och slumrade till då och då.
Nu sitter jag här och skakar,inte bara lite,utan SKAKAR ordentligt,speciellt högra armen och är spänd i både huvudet,käkarna och kroppen.
Ska till arbetsförmedligen idag...Skönt och få det avklarat,så har jag inga fler måsten den här veckan.
Är lite rädd för helgen som kommer..kommer och vara ensammast,utan kontakt med omvärlden.Har hämtat ut tabletter. Hoppas på ett speedat uppåtmående,men tyvärr kan man inte beställa det.
Vet att jag borde orka ta mig ut på en promenad,flera dagar sen sist,kommer inte ens ihåg när det var. :(
HATAR hösten/vintern!

1 kommentar:

  1. Du är alltid välkommen hos oss om det känns förjävligt...Kramar C

    SvaraRadera