tisdag 8 november 2011

Stress!

Det är för mycket nu...Var så tung i huvudet imorse,så jävla TRÖTT,sov till 12.00,nu sitter jag här och skakar,ska på ett viktigt möte om en timme.Solen skiner ute och tänker att jag borde komma ut på min promenad,men jag gör inte det idag..tyvärr.
Jag har 55kr och leva på...måste hämta ut tabletter innan högkostnadskortet går ut,tror det är den 15/11 den gör det...frikortet för läkarbesök går ut den 5/12. :-(
Jag blöder fortfarande jättemycket,men väntar ett tag till innan jag kollar upp det.
Bläddrade i lokaltidningen och såg annons om ett jobb,som personlig assistent åt en rullstolsburen 45årig kvinna,funderade på om jag skulle söka...för så här är jag,när jag har mycket,så kan jag inte varva ner utan tar på mig bara ännu mer.
Finns ingen mellanting för mig,vad det än gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar