lördag 12 november 2011

Ganska okej dag..

Har varit på en långpromenad,utökade min runda med massa trappor och gick även upp för en kulle in i skogen och gick där över kvistar och snår.Det var mysigt,jobbigt men skönt.Kände mig stark.
Nu har jag tagit ett långt avslappnande bad,smort in mig ,är len som en bebis och doftar gott.
Ska försöka äta nu...blir potatis,grönsaker,fisk och räkor. (kokt)
Är fortfarande sjukt sugen på alkohol och fest.
Har haft tankar på att sluta med antidepressiva och insomningstabletterna och propavanet...Är ju anti mot all beroende.Sen när jag läser i andras bloggar om alla tabletter som dom tar varje dag och hur svårt dom har och sluta med dom,tar bara mer och mer,blandar bara mer och mer...Ja,jag blir rädd,vill inte bli likadan.
Jag vet att jag inte skulle ha överlevt om jag tagit droger..för som med mat och alkohol,så har jag ingen stoppknapp,utan det blir för mycket av allt. (Oftast)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar