lördag 12 november 2011

Mår illa..

Jag är så uttråkad att jag mår illa!! Bläddrar igenom samma sidor här på nätet,fram och tillbaka,har tv:n på i bakgrunden. Har tryck i huvudet,som jag inte gillar. Har ingen lust och försöka somna heller.
HATAR och vara så här fattig jämt..vill göra nåt kul och då behövs det pengar. Tänker INTE lägga ut sista slantarna på sprit,fast är festsugen som fan.
Jag hoppas nästan jag blir mer deppig,för då försvinner suget efter festa och alkohol.
Har funderat på mat...mat..mat!! Vad ska jag börja äta för "diet"..någonting nyttigt..rödbetor ska ingå iaf.
Köpte 5kg potatis bara för att det var så billigt...men daaah,det känns inte längre som ett smart val...en massa kolhydrater,fast jag ÄLSKAR potatismos.
Bara jag kom igång med promenaderna igen,så skulle det bli lite lättare och tillåta sig att äta.
Blev bara ointressant bla,bla...sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar