fredag 11 november 2011

Stressad hjärna

Vaknade 04.30,efter nån jobbig dröm,kunde inte somna om,för hjärnan kom igång och började mala saker,saker jag måste göra,saker jag måste säga. jag brukar nämligen gå igenom precis allt,mening för mening i hjärnan om vad jag ska säga till människor.
Som nu behöver jag ett intyg från läkaren på att jag inte klarar av och åka kommunalt..Jag har knappt åkt alls sen jag fick mitt körkort för över 20år sen. Jag vet inte ens hur allt funkar nuförtiden,hittar ingenstans osv. får panik.
Kommer ihåg när min bil var trasig,så cyklade jag hellre i en timme till jobbet och hem ,trots att jag började redan 05.30 på morgonen och då var det ändå inte så krångligt och ta sig dit med tunnelbana och buss.
Men ang. det här intyget..jag har så svårt och be om någonting...berätta såna här saker...tror aldrig dom tar mig allvar,utan skrattar bara åt mig och säger-Du är stark och duktig,du klarar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar