fredag 11 november 2011

Ensam

Är ensam och uttråkad,samtidigt som det är skönt att få vara ensam en fredag,känns som evigheter sen sist.
Har tyvärr hetsätit och spytt..men det var gott,njöt av Skogaholmslimpan,kommer knappt ihåg när jag åt det senast.
Fd.klasskompisen skriver pucko saker på fb. Vet att han nu tror att jag har värsta kukorgien här nu då jag är singel igen. Är förvisså kåt...för har äntligen slutat blöda,men är trött på kukar..duschen ger mig den tillfredsställesen jag behöver. ;-)
Mitt humör skiftar som fan som vanligt...Ena minuten har jag värsta framtidsplanerna och andra vill jag bara lägga mig i sängen och somna in.
Känner mig inte frisk alls..i hjärnan +att min kropp behöver mer motion +lungorna behöver frisk luft +magen måste få behålla och bearbeta maten+levern behöver vila,såg nu på tv att rödbetor renar levern,så det ska jag köpa imorgon,eller nästa gång jag handlar och jag måste försöka sluta med Imovanen snart igen.(Insomningstabletterna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar