söndag 6 november 2011

Tröttast!

Är så trött,dödstrött,trött på mitt blödande,trött på hösten och mörkret,trött på människor,trött på fattigdomen,trött,trött,trött!!! Fd.klasskompisen skrev och frågade om det är slut mellan oss! Sen kom självömkan,han bad om förlåtelse för allt.Jag blev förbannad och skrev att: SLUTA, han har fan inte nåt och be om förlåtelse för. Är så TRÖTT på män!!
Fast inte på "Objektet",honom tröttnar jag aldrig på.Vi har skrivit till varann igen ikväll. Menlöst,men samtidigt så betydelsefullt för mig.Han är som en dokusåpa som jag inte kan sluta följa.

1 kommentar:

  1. Håller inte med dig där vännen, tycker att han har en hel del att be om förlåtelse för, men jag är riktigt imponerad av dig som faktiskt tog tag i det och slängde ut han...istället för att bara vara kylig och elak och vänta på att han ska tröttna och göra slut själv. Borde det inte räknas som ett stort steg för dig...hur du har lyckats hantera den här helgen? Stor kram min vackra vän

    SvaraRadera