onsdag 4 april 2012

Aaandas iiin!!

Och andas uuut!! Phuuuu!
Blir jobbiga tider framöver..Först ska jag överleva påsken,troligen ensam,har fått ett erbjudande från vännen att jag kan åka till dom,får se hur det blir,dom är krassliga och jag måste få min bil och fungera.

Nästa vecka ska jag träffa nya öppenvårdskontakten på Carema,den 3:je för min del :( Den här gången en man,får se hur det blir med det också.

Nästa vecka ska jag även besöka Myrorna som jag ska börja arbetsträna hos. Mår illa av det,jag är INTE redo för jobb,måste bli starkare,måste hitta livsviljan,måste få ur mig allt "det gamla" innan jag börjar må dåligt och stressa över nytt,har så mycket som behöver bli bearbetat..Mina ätstörningar,mina sömnproblem,depressionen,BDD:n,sociala fobin,självskadebeteendet...mm,mm.
Min terapi blev ju abrupt avbrutet för ca. 6mån. sen,då min terapist försvann. (slutade).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar