lördag 7 april 2012

Nedstämd

Är lite nedstämd idag. Såg bilder på "sötkuken" och hans nya flickvän och han har hittat en kanonbrud. Ordentlig,framgångsrik musiker,vacker,kvinnlig..ett kap. Någonting jag aldrig kommer och vara.
Såg även att "Objektet" varit online,men fortfarande inte ett pip ifrån han...alltså betydde jag ingenting för honom heller.
Idag ska en kille,fd. arbetskompis ev. komma och hälsa på,han som tyckte jag behandlade honom som en hund. Men jag vet att han gillar mig ändå. Får se om jag pallar med besök..fast han är pratglad och sprallig,så han är enkel och ha och göra med.
Idag ska jag se om min bil fungerar,om jag lyckades och laga ett rör med kemisk metall som läckte servoolja. Kanske åker jag till vännen  isf. dit behöver jag min bil,för dom bor en bit bort..ca. 5mil.
Börjar bli lite sugen på att gå ut och festa och ragga..men väntar nog ett tag tills jag är mer redo och starkare. Har bokat en kryssning,med E-type på båten. Har frågat på fb. om någon vill åka med och dela på hytten,resan med mig,men ingen nappade,får se om jag åker ensam..Är van och göra saker ensam..som att gå på bio,gå ut osv. För jag har ju inga väninnor,har inte haft någon nära kvinnlig vän på över 10år-sad but true.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar