söndag 1 april 2012

Känner mig..

gammal..fyllde även år igår och det gör sitt. Hade min vän här med familj på tårt-fika och middag och det gick bra,trots att jag i förväg oroade mig för hur jag skulle klara av och besök här i flera timmar,att behöva vara social och det NYKTERT. Men som sagt det gick bra,för dom som var här är så underbart trevliga,så man blir inte besvärad eller stel. Kunde ..(eller gjorde det),brista ut i tårar,både i känslosamma glädjetårar över presenterna och deras värme ,men också ledsna, frusterarende över min situation och mitt mående.

Efter dom åkt,så trodde jag att jag ville grogga lite,fick i mig 2st. men sen tog det stopp...Spydde upp det jag druckit,så jag kunde ta sleepisar sen. Nu är jag sjukt seg..så jag vill sova en stund till,försökte utan insomningastablett nyss,men det är som att öppna ett tankerum och lämna dörren öppen. Direkt jag försöker sova så pluppar miljoner tankar upp i mitt huvud,stressande om saker jag MÅSTE göra,säga osv. och även vad drömmer om att klara av att göra.
Men vill verkligen sova en stund nu..så tog insomningstablett...Sen efter den här så ska jag försöka göra uppehåll igen....på minst en vecka. Hur det går...märker vi sen,med start inatt.

"Objektet" som jag skrivit med i över ett års tid,har även han lämnat mig nu...slutat skriva. Story of my life! Every body leaves me!!

1 kommentar:

  1. Det kommer jag aldrig göra...inte frivilligt ialla fall...KRAM.C

    SvaraRadera