lördag 7 april 2012

Arrogans-alliansen!

Jag är en utav dom tusentals drabbade, en utav dom som inte blir frisk bara för att -tiden för att få vara sjuk går ut, en utav dom som tvingats bli en nickedocka inför fk. och af. för att få ersättning, som tvingas söka ett jobb jag varken klarar av och söka eller sköta, som tvingas att ta en arbetsträningsplats hos Myrorna...annars! Jag har två val..arbete eller livet!!
Jag har arbetat OCH betalat skatt i drygt 28år, började arbeta som 16åring..och det här är vad jag får tillbaks??? Jag betalar ju även skatt på pengarna jag får av fk. Och ALLA kommer aldrig och sluta arbeta, ett argument jag sett många rika och friska kör med, -Hur ska vi DÅ ska få pengar till sjuka och gamla om alla ska leva på "bidrag". SUCK! Jag har även betalat A-kassa i alla år jag arbetat, inte kan jag nyttja dom heller nu när jag är sjuk, varsågod-Kommunalarb.f. Ni kan säkert ha trevliga firmafester och resor för pengarna! :(

1 kommentar:

  1. För jävligt, vet ju vilket slitsamt jobb du har haft! Fan inte klokt, jävla psykopater hela regeringsgänget, total avsaknad av empati! :(

    SvaraRadera