lördag 7 april 2012

Depp-

fortsätter. Bilen som jag försöker laga fungerar fortfarande inte,läcker ut all servoolja. Så jag kunde inte åka till vännen idag. Ser helt grotesk ut också,ögonen är röda och svullna,det var sjukt jobbigt och åka ner till Biltema när jag ser ut så här,men jag var TVUNGEN..som tur var så var det knappt nån folk där. Börjar bli riktigt orolig ang. bilen,för jag behöver den på ons-tors. På ons. ska jag till Carema och på torsdag har jag träff hos Myrorna där det är tänkt jag ska börja arbetsträna.
Spyr,spyr,spyr varenda dag igen..vilket är stor orsak till att ögonen ser ut som dom gör.
VARFÖR måste jag orka..för jag ORKAR inte!!
Fd. klasskompisen som jag försökte dejta i okt-nov. har försökt ringa flera ggr. idag,jag har inte svarat.Troligen dricker han och är ensam och då "duger" jag liksom.
Svinet,som jag sålt mina tjänster till fortsätter och sms:a och frågar om jag vill "jobba" och tjäna påskpengar! Jag har inte svarat några av hans mess på hur länge som helst..men han ger inte upp..får vänförfrågan även på fb. av honom hela tiden.
Killen jag jobbade med har inte hört av sig idag,likabra det,jag skulle inte kunnat träffa han ändå,då jag ser ut så här.
GLAD påsk!! Har flera önskat mig...kan inte påstå att jag skrattar direkt..eller ens ler...men vem fan bryr sig?!

1 kommentar:

  1. Vill bara ge dig en kram och säga att du inte är ensam. Det är starkt av dig att våga blogga så att andra kan få inblick hur det är! Du är värd något även om vår regering beter sig annorlunda. /Emma

    SvaraRadera