måndag 2 april 2012

Håller på och faller...

in i en depression igen. Tårarna bara rinner utan "anledning",jag är så TRÖTT..och är även sugen på att skada mig själv. Det var ett tag sen jag var i det här skicket...man bara skakar,gråter och vill riva sönder sig,vill riva ut blodådrorna ur kroppen. Tog en Citalopram jag hittade,fast det lär inte hjälpa så akut och har bara 2st. tabletter kvar. Tog ett bad också...och nu ska jag försöka koncentrera mig på nåt tv:program för att skingra tankarna. Men jag ska INTE ta sleepisar och sova bort måendet den här gången.Tänker att dom kanske är stor orsak till att jag MÅR så här,speciellt Propavan litar jag inte riktigt på att dom är bra för mig.Jag får jobbiga drömmar av dom,blir som bakis dagen efter jag tagit dom och får abstinens med klåda på kroppen,om jag tagit dom flera ggr. i rad och sen lägger av.
Påsken närmar sig med raska steg också,vilket inte bättrar på mitt mående,eftersom jag inte klarar av och åka och hälsa på en fd. bästis som jag planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar