lördag 17 september 2011

Fattar nada?

Jag förstår mig inte på män.Det finns några stycken som var "förälskade" i mig under skoltid och några år efter skolan.Jag har fått kontakt med dom igen,två av dom är gifta och lever i ett lyckligt äktenskap vad det ser ut som.Men ÄNDÅ,så verkar dom här snubbarna fortfarande vara betuttade i mig,drömmer om mig,vill träffas. (Jag har träffat dom nu som vuxna) och jag fattar liksom inte varför? Jag kan förstå om dom fantiserade om mig som då..jag var en lite poppis brud,som var ihop med skolans tuffing och inte såg dom,förutom en som gick i min klass som var kompis med min brorsa,men som jag också såg bara som en kompis,hade ingen aning om att han var kär i mig,fick höra det först ganska nyligen.Ja,HAN är gift och skriver ganska öppet till mig på fb. och skickar hjärtan mm. Man kan lätt se vad han tycker om mig...Hmm? En annan gift snubbe,från skoltiden,vill komma hit och fotografera mig.(Nakenbilder) och han skriver till mig som om jag vore typ Marilyn M. eller nåt.
Sen finns det en gift man,som jag aldrig har träffat än,men han är visst kär i mig och funderar på och skilja sig från frun för min skull. Hmmm??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar