måndag 12 september 2011

O är ordet på bordet!

Sitter här och surfar runt fortfarande.Chattat med "Objektet" hela kvällen,eller sen min promenad iaf. Känns skönt och ha han tillbaka där ändå:Jag har försökt och inte skriva nåt om mig,bara frågat han en massa saker om hur han har det.Forfarande väntar jag på orden att HAN saknat mig..tänkt på mig eller att HAN är glad att vi skriver till varann igen.Det enda han skrivit var att: han inte brukar -glömma. Då jag skrev att jag är glad att han inte glömt bort mig.Får väl vara nöjd med det. Suckar djupt!
Jag har varit riktigt down idag..kommer nog och gråta tills jag somnar.Känner mig som världens ensammaste människa..obetydlig,oälskad,osynlig,otrevlig,oönskad,oviktig!

1 kommentar:

  1. Fast vissa ser dig som oersättlig, oumbärlig och otroligt söt...Kram vännen

    SvaraRadera