måndag 12 september 2011

Trött nickedocka!

Kom knappt ur sängen idag..Brukar sällan ha huvudvärk,men nu hade jag både huvudvärk och ont i nacken..frös,så jag kröp djupare ner under täcket,"blundade" en stund till..Tills det där dåliga samvetet börjar BANKA på..HÄR KAN DU INTE LIGGA OCH SLAPPA HELA DAGEN,medans andra är på jobbet och sliter.
Så..nu ska jag ta ett varmt bad och bege mig ut på min promenad igen..Promenader är bra har folk tjatat om.Med två st. värktabletter fixar jag det även idag.
Jag är ju omyndighetsförklarad numera..Kan inte TÄNKA själv längre,vad som är bra eller inte bra för mig..Lyder och nickar och gör som andra TYCKER!

Får höra nu att borderline går att bli botad ifrån..det är lite som alkoholmissbruk tydligen.Man går på DBT-möten,precis som en alkoholist går på AA-möten.
Men min alkohol är min självdestruktivitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar