fredag 16 september 2011

Snurrigt..

Idag är jag helt snurrig i huvudet..Höll på och svimma då jag gick upp ur sängen..höll på och svimma då jag la mig i sängen igen..det snurrar till lite då och då.Har ändå ätit frukost nu,får se om det blir bättre.
Igår var jag iväg bland folk hela dagen,när jag väl kom hem,så var jag så jävla trött i huvudet.Var även och handlade på City Cross..och där i kötthyllan fanns en styckad gris..Huvudet låg i en förpackning,knorren i en annan,benen och hjärtat och ALLT fick man se.Jag VILL inte behöva se,började gråta.Om någon kan äta någons huvud/ansikte,så kan dom väl be om det över disk!!?
Nu är helgen här igen...jippiii!..eller..not??
Enda skillnaden för mig är att jag kan läsa på fb. hur dom flesta bekanta ska festa,mysa eller ha kul med någon.
"Objektet" skrev till mig igår:Om du vill ta livet av dig, så bara gör det. Du vill ju ändå inte må bättre, så varför dra ut på det?

1 kommentar:

  1. Han har ju ändå inga planer på att träffa dig någonsin, då kanske det är lättare att skriva så. Några ord till någon som man inte har en mänsklig relation till...Kram C

    SvaraRadera