tisdag 13 september 2011

Feelings!

Har ju börjat skriva med "Objektet" igen..och mina känslor är i kaos! Jag är så sjukt besatt av honom att det är helt sjukt!! Han blev ju tillsammans med en kille i somras..han gjorde även en tjej på smällen och ska bli pappa...men nu är han helt vilsen i alla känslor och det har hänt för mycket i hans liv på kort tid,så han flyr och blir destruktiv.Frågade igår vad han tänker om mig,hans svar var.-De tankarna är likadana som förut.
Och när jag skrev att jag har ingen aning om vad det skulle vara för tankar,så skrev han-Jag har skrivit det till dig flera gånger. Så där håller han på...jag blir TOKIG! han ger mig lillfingret..eller toppen av lillfingret..liiite hopp om att jag betyder nåt för han..för att sen bara kallt försvinna och inte skriva nåt om jag inte skriver till han först. :(
Skrev till HD-mannen också,att jag klarar inte av och bli någons kk nu.Musen säger ja,men hjärnan säger nej.
Idag blåser det en massa ute och jag blir mer orolig i kroppen. Imorgon ska jag träffa min nya öppenvårdskontakt..helgen närmar sig och jag har en kö av män som vill träffas.Jag känner mig död i en levande kropp!! Dock en smalare kropp...har klarat av och vara envis,med promenader trots att jag varit sjuk/svag och att inte köpa hem en massa skräpmat.
Det finns minst 2st. snubbar som vill fotografera mig..(erotiska bilder)..kanske kan jag låta dom göra det snart..För det där att jag ser mig själv i foton,blir bekräftad om att jag ser okej/sexig ut är viktigt för mig.Men sist en annan tog bilder,så blev det helt fel..då såg jag hur hemsk och fet jag såg ut..kunde inte slappna av heller framför hans kamera och då känner jag ändå honom riktigt väl.
Ja,ja...en dag i taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar