söndag 11 september 2011

Idag...

låter jag tårarna rinna..Det är lite som vissa dagar tillåter jag mig och äta...
"Objektet" skrev till mig igen..min DROG! Och efter lång tids abstinens,så blev jag så euforisk,samtidigt som jag VET att jag inte borde knarka honom. Han ÄR ingen bra för mig..han ÄR inte den som gör mig lycklig..den som tar iväg mig med sin vita häst och långa bruna böljande håret och kysser mig för att vi sen ska leva lyckliga i alla våra dagar!! Jag förstår det,men ändå inte.
Jag ser på den här http://www.youtube.com/watch?v=BEY8hOw63D4&feature=related och den får mig både skratta och gråta..Finns med en scen där hon blir våltagen..och så "skojar" hon till det och säger-Tror ni jag ringde till polisen och sa att-Hörrö jag tror jag håller på och bli våldtagen här,skulle ni kunna  skicka över en bil?..Näää,det gör man ju inte! För äntligen är det någon som vill HA mig!!
Ja,precis så har det varit för mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar